그들에게 여러 번 설명을 시도하고 불만 사항 양식을 작성했으며 며칠 후 Revolut 직원으로부터 이메일을 받았고 그들은 일부 거래를 진행했습니다.
그러나 나머지 거래는 무시했고 그는 남은 몇 가지 거래에 대해 앱 지원팀에서 나에게 연락해야 한다고 이메일을 썼습니다. 그런 다음 그들은 즉시 나에게 매우 신속하게 동일한 답변을 제공합니다. "우리의 결정은 최종적입니다. 우리는 할 수 없습니다. 우리가 당신을 얼마나 돕고 싶어하든 상관없이 이것에 대해 이의를 제기하십시오."와 유사한 말도 안되는 소리입니다.
또한 모든 거래와 이 회사와 관련하여 연락한 당국에 대한 경찰 보고서 사본도 보여주었습니다.
이 문제를 더 진행하고 항소해야 할 수도 있습니다 🙂
Have tried to explain to them several times, filled out a complaint form and after a few days I received an email from a person at Revolut, they went ahead with some transactions.
But the rest of the transactions they ignored and then he wrote in an email that the support in the app should contact me regarding these few transactions that are left, then they immediately give me the same answer very quickly "our decision is final, we cannot dispute these no matter how much we would like to help you" and similar nonsense.
I also showed a copy of my police report with all transactions and the authorities I contacted regarding these companies.
Might have to take this further and appeal then 🙂
Har försökt förklara för dom flertalet gånger, fyllde i ett klagoformulär och efter några dagar fick jag mail från en person på Revolut, dom gick vidare med en del transaktioner.
Men resten av transaktionerna ignorerade dom och då skrev han i mail att supporten i appen skulle kontakta mig angående dessa fåtal transaktioner som är kvar, då ger dom mig direkt samma svar jättesnabbt "vårt beslut är final, vi kan inte bestrida dessa hur mycket vi än skulle vilja hjälpa dig" och liknande trams.
Jag jag även visat upp en kopia på min polisanmälan med alla transaktioner samt myndigheterna som jag kontaktat angående dessa bolag.
Får väl ta detta vidare och överklaga då 🙂
자동 번역: