글쎄요. 뭐가 놀랍나요? 200만 SEK의 빚을 지고 있는 도박 중독자가 도울 기회를 보고, 동시에 그것으로 뭔가를 벌 수 있다는 게요? 어제 몇몇 사람이 저에게 연락을 했고, 저는 그들과 그들의 사례에 대해 몇 시간 동안 이야기를 나누었지만 6명 중 2명만 무언가를 돌려받을 가능성이 있었습니다. 물론입니다. 그것은 제가 급여 없이 일할 수 있는 것처럼 순전히 제 마음의 선함에서 할 수 있는 일입니다. 하지만 저는 그것을 원하지도 않고 감당할 수도 없습니다. 제가 말했듯이, 제가 여기에 정확히 어떻게 진행해야 할지 쓴다면, 사람들이 그것을 과도하게 사용하고, 잘못 사용하고, 스스로 생각하지 않고 시작할 정확한 "템플릿"을 원하기 때문에 그 방법이 타버리기까지 최대 2주가 걸릴 것입니다. 그래서 지금까지 요청한 환불에 성공하지 못한 사람들이 많습니다. 모두 잘못된 MCC 코드 등으로 여기에서 찾은 주장을 사용하기 때문입니다. 저는 사전에 돈을 요청하지 않았고 기본적으로 결국 제가 아무것도 할 수 없이 돈을 지불하는 것을 망칠 수 있다고 썼습니다. 그것은 자신의 양심에 달려 있습니다. 만약 당신이 그것이 나쁜 거래라고 생각하고 제가 부도덕하다고 생각한다면, 글쎄요, 그렇게 생각할 수 있습니다.
Oh well. What is surprising? That a gambling addict with SEK 2m in debt sees an opportunity to help, but at the same time earn something from it? Can say a few people contacted me yesterday, and I spent several hours chatting with them about their case and only like 2 out of 6 have a chance of getting anything back. Absolutely, it's something I could do purely out of the goodness of my heart, just as I could work without pay. But I neither want nor can afford that. If I were to write here exactly how to proceed, as I said, it would take a maximum of two weeks before that method is burned because people would overuse it, use it incorrectly and not think for themselves but want an exact "template" to start from . That's why many have not been successful with the chargebacks they requested so far - because they all use the arguments they find here with incorrect mcc codes etc. I have not requested any money in advance and basically write that in the end one can shit in paying without me being able to do anything about it - that must be on one's own conscience. If you think it's a bad deal and that it's immoral of me, well then you can think so.
Jajamen. Vad är förvånande? Att en spelberoende med 2 mkr i skulder ser en möjlighet att hjälpa, men samtidigt tjäna nåt på det? Kan säga att några personer kontaktade mig igår, och jag ägnade flera timmar åt att chatta med dem om deras case och bara typ 2 av 6 har en chans att få tillbaka något. Absolut är det något jag skulle kunna göra enbart av mitt hjärtas godhet, liksom jag skulle kunna jobba utan lön. Men det varken vill eller har jag inte råd med. Om jag skulle skriva ut här exakt hur man kan gå tillväga, skulle det som sagt ta max två veckor innan den metoden är bränd eftersom folk skulle överanvända den, använda det felaktigt och inte tänker själva utan vill ha en exakt "mall" att utgå ifrån. Det är därför många inte har lyckats med de chargebacks de begärt hittills -för att de alla använder sig av argumenten de hittar här med felaktiga mcc-codes etc. Jag har inte begärt några pengar i förskott och skriver i princip att en i slutändan kan skita i att betala utan att jag kan göra något åt det -det får stå på ens eget samvete. Om man tycker att det är en dålig deal och att det är omoraliskt av mig, ja då får man tycka det.
자동 번역: